Friday, October 29, 2021

The Warriors - Axil, Ophelia And Zarek Paper Toys - by Nezih Yaman

Nezih Yaman is a graphic designer & illustrator from Istanbul, Turkey and the author of these cool paper toys. 

Mr. Yaman didn't say anything about the history of these characters, only their names are revealed: Axil, Ophelia and Zarek. 

They look like warriors to me and remind me a lot of the characters from the PS4 video game Journey, but with much more detail. 

I particularly loved the costumes and weapons of each character. The colors and shapes are very harmonious. 

They will definitely go to my list of paper toys to be assembled in the future.

Nezih Yaman é um designer gráfico e ilustrador de Istambul, Turquia, e o autor desses paper toys legais. 

O Sr. Yaman não falou nada sobre a história destes personagens, apenas seus nomes são revelados: Axil, Ophelia e Zarek. 

Me parecem guerreiros e me lembram bastante os personagens do videogame Journey, do PS4, só que com muito mais detalhes. 

Eu particularmente adorei as indumentárias e as armas de cada personagem. As cores e as formas são muito harmoniosas. 

Com certeza els vão para a minha list a de paper toys para serem montados no futuro.


Link:
The.Warriors.Axil.Ophelia.And.Zarek.Paper.Toys.by.Nezih.Yaman

No comments:

Post a Comment