Friday, July 7, 2023

This Side Up! - A Generic Wooden Crate Paper Model - by Papermau
Download Now!

I was messing around in MsPaint and Sketchup and came up with this generic wooden crate that might be useful to someone. 

Since I didn't have a good name for it, I decided to call it "This Side Up!" Maybe someone can use it for dioramas or wargames, or even use it as a gift box. 

Anyway, I had fun creating it and so as not to forget it in some folder on my crowded computer, I decided to share the template here on the blog. 

I have a lot of these silly models that I create as a distraction and I'll post some here on the blog every now and then. 

For those interested, the download, as usual, is easy and safe, direct from Google Drive. Good fun!

Eu estava brincando no MsPaint e Sketchup e criei este caixote de madeira genérico que talvez seja útil para alguém. 

Como não tinha um bom nome para ele, resolvi chamá-lo de "Este Lado Para Cima!" Talvez alguém possa aproveitá-lo para dioramas ou para wargames, ou ainda possa usá-lo como caixinha de presente. 

De qualquer forma, eu me diverti o criando e para simplesmente não esquecê-lo em alguma pasta do meu abarrotado computador, resolvi compartilhar o template aqui no blog. 

Eu tenho muitos desses modelos bobinhos que crio como distração e de vez em quando vou postar alguns aqui no blog. 

Para quem se interessar, o download, como de hábito, é fácil e seguro, direto do Google Drive. Boa diversão!


Download:
This.Side.Up!A.Generic.Wooden.Crate.Paper.Model.by.Papermau.Download.Now!


More Paper Models of Crates related posts:








No comments:

Post a Comment