Thursday, November 4, 2021

A Small Village House Paper Model - by Papermau - Download Now!

Sometimes, when I'm upset, I start to draw simple things, to try to divert my thoughts from what bothers me. It usually works. 

For a few minutes I forget about the problems as I create shapes and choose colors and textures. It's almost therapy. 

This very easy-to-assemble paper model of a small village house has distracted me for a while and its creation was very pleasant and intuitive. 

The entire house, with all the accessories (two old lampposts and a trash can) takes up just one sheet of paper. 

I hope you can, as well as me, detach from the problems of life for a while as you put together this role model. Have fun. 

If, in any way, this paper model is useful to you, support Papermau by following the blog on Twitter and Pinterest and spreading the word about the work done here.

Às vezes, quando estou chateado, começo a desenhar coisas simples para tentar desviar os pensamentos do que me aborrece. 

Costuma dar certo. Por alguns minutos eu esqueço os problemas enquanto crio formas e escolho cores e texturas. É quase terapia. 

Este modelo de papel bem fácil de montar de uma pequena casa de vila me distraiu durante algum tempo e sua criação foi muito agradável e intuitiva. 

A casinha inteira, com todos os acessórios (dois postes de luz antigos e uma lata de lixo) ocupa apenas uma folha de papel. 

Eu espero que vocês consigam, assim como eu, se desligar dos problemas da vida durante algum tempo enquanto montam esse modelo de papel. Boa diversão. 

Se, de alguma forma este modelo de papel for útil para você, apoie Papermau seguindo o blog no Twitter e no Pinterest e divulgando o trabalho feito aqui.


Download:
A.Small.Village.House.Paper.Model.by.Papermau.Download.Now!







More Easy-To-Build Architectural Paper Models by Papermau related posts:




2 comments:

  1. Gracias !!!!!
    Buen fín de semana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola, Eloisa,

      Gracias por la visita! Buen fin d esemana para usted tambiem!

      Saludos desde Brazil!

      Mauther

      Delete