Wednesday, July 8, 2020

Stardew Valley - Little Farm Diorama Papercraft - by Tiny Craft World


Created by designer Nika, from Tiny Craft World website, here is an easy-to-build papercraft diorama inspired on Stardew Valley, a RPG and simulation videogame. Nika said: - "I love Stardew Valley, its my all time feel good game to play! So I saw someone make a Stardew diorama on the Subredit and I really wanted to give it a try and make my own. So here is my own version of the diorama. In the pdf you have the option for boy or girl farmer. In the future I might do an autumn version! Let me know if you would like to see something in the future version, like specific crops or animals!"

Criado pelo designer Nika, do site Tiny Craft World, aqui está um papercraft diorama bem fácil de montar inspirado em Stardew Valley, um videogame de RPG e simulação. Nika disse: - "Eu amo Stardew Valley, é o meu jogo de bem-estar preferido de todos, então eu vi que alguém fez um diorama de Stardew no Subredit e realmente queria tentar e fazer o meu. Então aqui está minha própria versão do diorama. No pdf, você tem a opção de menino ou menina agricultor. No futuro, eu poderia fazer uma versão de outono! Deixe-me saber se você gostaria de ver algo na versão futura, como plantas ou animais específicos!"





Link: Stardew.Valley.Diorama.Papercraft.Diorama.by.Tiny.Craft.World




More Paper Models from Videogame related posts:

Super Mario Galaxy 2 - Cloud Mario Paper Model - by Sabi96

Dissidia 12 Final Fantasy - Vaan Pirate Paper Model - by Crisis Craft

Plants Vs. Zombies - Zombies Paper Toys - by Maya In Paper

Fairy in a Bottle Papercraft - by Nintendo Papercraft

No comments:

Post a Comment