Friday, July 13, 2018

A Deer Paper Toy In A Classic Japanese Style - by Tetsuya Watabe
& Kamimodel


Japanese designers Tetsuya Watabe and Kamimodel are working in a papercraft series of animals in a classic Japanese style based in Kujira-zu Byobu old paintings. This Deer is an example. - Below you will find the links for the other paper toys of this series. - Many thanks to my friend Jo Kizinger for this beautiful find!


Os designers japoneses Tetsuya Watabe e Kamimodel estão trabalhando em uma série de animais em papercraft em estilo japonês clássico baseado em pinturas antigas de Kujira-zu Byobu. Este Veado é um exemplo. - Abaixo você encontrará os links para os outros paper toys desta série. - Muito obrigado ao meu amigo Jo Kizinger por este belo achado!



Link to Deer: A.Deer.Paper.Toy.In.A.Classic.Japanese.Style.by.Tetsuya.Watabe.&.Kamimodel

Link to Inu Puppy: Inu.Puppy.Paper.Toy.In.A.Classic.Japanese.Style.by.Tetsuya.Watabe.&.Kamimodel

Link: A.Tiger.Paper.Toy.In.A.Classic.Japanese.Style.by.Tetsuya.Watabe.&.Kamimodel

Link: An.Elephant.Paper.Toy.In.A.Classic.Japanese.Style.by.Tetsuya.Watabe.&.Kamimodel.V.01

Link: An.Elephant.Paper.Toy.In.A.Classic.Japanese.Style.by.Tetsuya.Watabe.&.Kamimodel.V.02


More Paper Models of Animals related posts:

Firecrest and Kingfisher Birds Realistic Style - by Johan Scherft

Australian Paper Animals - by Power House Museum - Animais Australianos

Mexican Tarantula Papercraft - by Patrick Pasques - Tarântula Mexicana

Lobster Paper Model - by Kozin-Z - Lagosta Em Papercraft

No comments:

Post a Comment