Monday, May 2, 2016

European Style House Paper Model For Dioramas, RPG And Wargames - by Papermau - Download Now!

Here is the European Style House, from World War II era. I believe it will be a useful model for Dioramas, RPG and Wargames. I promised this model to yesterday, but unfortunately my internet service is really bad, back and forth, and yesterday I was all day without connection. Enjoy!

Eis aqui a Casa em estilo Europeu, da época da Segunda Grande Guerra. Eu creio que será um modelo útil para Dioramas, RPG e Wargames. Eu prometi este modelo para ontém, mas infelizmente minha internet está muito ruim, indo e voltando (eu assino um combo da Net, mas creio que vou mudar, porque do jeito que está, não é possível), e ontém eu fiquei o dia todo sem conexão.


Link:
European.Style.House.Paper.Model.For.Dioramas.RPG.And.Wargames.by.Papermau.Download.Now!


More Paper Models of Architecture and Buildings related posts:

Boyen Fortress - Poland - by Renova Model - Fortaleza Boyen

Old Yellow House - by Papermau - Velha Casa Amarela

Little Shop Diorama - by Solo Recortables

Brazilian Abandoned House - by Papermau - Download Now

No comments:

Post a Comment