Tuesday, February 9, 2016

The Cup Noodles Vending Machine - Assembled by Jason Buck




photo jason.cupple.noodles.papercraft.via.papermau.002_zpsxzrhdvbx.jpg

My North American friend Jason Buck built the Cup Noodles Vending Machine paper model and kindly sent me some photos of his work. He printed the model at 80% and the result was something about 1/18 scale. As you can see in the image above, Han Solo seems to enjoy a good Cup Noodles in his spare time. - "Thanks, Jason, for the photos and for giving me the honor of being able to show them here on the blog. As I do not ing to say, it is always a pleasure to see one of my models built by a friend modeler. Greetings from Brazil to USA!" - Mauther - If you want to build your own Cup Noodles Vending Machine, the link to download the model is right below, at the end of this post.


Meu amigo norte-americano Jason Buck montou a Máquina de Cup Noodles Japonesa e gentilmente enviou-me alguma fotos de seu trabalho. Ele disse que imprimiu em 80% do tamanho e o resultado foi algo em torno da escala 1/18. Como vocês podem ver na imagem acima, parece que o Han Solo gosta de um bom Cup Noodles entre uma batalha espacial e outra. - "Muito obrigado, Jason, pelas fotos e por me dar a honra de poder mostrar seu trabalho aqui no blog. Como eu não canso de dizer, é sempre um prazer ver um de meus modelos montado por um amigo modelista. Saudações do Brasil aos EUA!" - Mauther - Se você quiser montar sua própria Máquina de Cup Noodles Japonesa, o link para baixar o modelo está logo abaixo.


Link: The Cup Noodles Vending Machine Paper Model - by Papermau - Download Now!

No comments:

Post a Comment