Thursday, June 2, 2016

Roadster "Orange Juice" Paper Model - by Papermau - Custom Version by Vinicius Tavares


My friend Vinicius Tavares, here from Rondonia, Brazil, took the Roadster "Orange Juice" paper model and skillfully passed the templates, which were in a very bad quality, for a high-resolution vector. He also created a completely new poisoned engine, which left the Roadster with a very cool look. He kindly sent me, besides the templates to share here on the blog, some pictures of your beautiful work. What can I say? If it's an honor for me when a friend modeler builds one of my models, imagine when someone even bother to improve one of these models? - "Thank you, Vinicius, by the beautiful pictures, the template and the kindness to share them." - Mauther

 photo roadster.orange.papercraft.via.papermau.003_zpscwkbz8vm.jpg

Meu amigo Vinicius Tavares, aqui do Brasil, mais precisamente de Rondônia, pegou o modelo de papel do Roadster "Orange Juice" e com habilidade passou os templates, que estavam com uma definição muito ruim, para um vetorial de de alta resolução. Ele também criou um motor envenenado completamente novo, que deixou o Roadster com um visual bem nervoso. Ele gentilmente enviou-me, além dos templates para compartilhar aqui no blog, algumas fotos de seu belo trabalho. O que eu posso dizer? Se é uma honra para mim quando um amigo modelista monta um de meus modelos, imagine quando alguém ainda se dá ao trabalho de melhorar um destes modelos? - "Muito obrigado, Vinicius, pelas belas fotos, pelo template e pela gentileza em compartilhá-los." - Mauther

 photo roadster.orange.papercraft.via.papermau.002_zpspv4vqx0n.jpg


Download Vinicius Version: Roadster.Orange.Juice.by.Papermau.Custom.Version.by.Vinicius.Tavares

Download Papermau Version: Roadster.Orange.Juice.Paper.Model.by.Papermau.Download.Now!


More Papermau Models Assembled by Friends:

Vintage Service Station Paper Model - Assembled by Barek Aroussi

Greek Roman Ruins - Assembled by Coscomomo

Suburbia Paper Model Diorama - Assembled by Svanced

Desktop Architecture Series 1 - Assembled by Rabea Tamara Näther

1 comment: