Friday, March 31, 2017

The Ephemeral Museum - The Ancient Roman Villa Paper Model
Assembled by Mike Sanderson



This was quickly! My friend, the North American modeler Mike Sanderson built the Ancient Roman Villa, sent me two photos of his work and I am very honored to post them here at the blog. - "Thanks, Mike, for the great work and for the kindness in send me the photos! Greetings from Brazil to USA!" - Mauther - If you want to build your own Ancient Roman Villa, the link to download the model is right below, at the end of this post.


Essa foi rápida! Meu amigo, o modelista norte-americano Mike Sanderson montou a Antiga Villa Romana, enviou-me duas fotos de seu trabalho e eu fico muito honrado em poder postá-las aqui no blog. - "Obrigado, Mike, pelo belo trabalho e pela gentileza em enviar-me as fotos! Um abraço do Brasil até aos EUA! - Mauther - Se você quiser montar sua própria Antiga Villa Romana, o link para baixar o modelo está logo abaixo.


Download: The Ancient Roman Villa Paper Model - by Papermau - Download Now!


More Papermau Paper Models Assembled by Friends:

Van Gogh - The Yellow House Paper Model - Assembled by Barek Aroussi

Vintage Gas Station And Joe`s Garage Built by NWRR

Play House Papercraft Assembled by OldSchoolDM

Abandoned Gas Station - Assembled by Amo Vitam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...