Monday, October 12, 2015

The Miniature Old Stone House With Well - Assembled by Aldo Ross



My friend Aldo Ross, from Ohio, USA, built the Old Stone House With Well paper model and kindly sent me some photos. He Says: - "I did a quick build of a small Old Stone House for the city I’m building. Printed at 35% size. Nice, easy build, I especially like the recessed windows and door." - "Thanks, Aldo, for the words, for the nice photos and for the kindness in send me them. I am very glad, really! Greetings from Brazil to USA!"- Mauther - If you want to build your own Old Stone House With Well, the link to download the model is right below, at the end of this post.

 photo aldo.ross.paper.house.via.papermau.002_zpsi5ucllil.jpg

Meu amigo Aldo Ross, de Ohio, EUA, montou o modelo de papel da Velha Casa de Pedra com Poço e gentilmente enviou-me algumas fotos. Ele diz: - "Eu fiz uma montagem rápida desta pequena casa de pedra para a cidadezinha que eu estou construindo. Eu imprimí em 35% do tamanho normal. é um modelo legal, de construção fácil e eu gosto especialmente das portas e janelas destacadas." - "Obrigado, Aldo, pelas palavras, pelas fotos e pela gentileza em me enviá-las para mim. Me sinto muito grato, realmente! Saudações do Brasil aos EUA.!" - Mauther - Se você quer montar sua própria Velha Casa de Pedra com Poço, o link para baixar o modelo está logo abaixo, no final deste post.


Download: The.Old.Stone.House.With.Well.Paper.Model.by.Papermau.Download.Now!


More Papermau Models Assembled by Friends:

Nosferatu Vignette Paper Model - Assembled by ASC Mclaren

The Pirate Cove Paper Model - Assembled by Dimbazus / DIY Creations via Facebook

Old West Sheriff Office Paper Model - Assembled by Frank Kelle

The Old Stone House With Well Paper Model - Assembled by Tatasam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...