Wednesday, June 17, 2015

The Red Devil`s Pub Paper Model - Custom by Chris Longvallon



My friend, the French designer and modeler Chris Longvallon created more one nice custom paper model: the The Red Devil`s Pub. He kindly sent me the template and give me permission to post this here. Thanks, Chris, I hope you continue creating nice models like this! Greetings from Brazil to France! - If you want to build your own Red Devil`s Pub paper model, the link is right below, at the end of this post.

 photo red.devil.by.chris.via.papermau.004_zps3v54hb7p.jpg

Meu amigo, o designer e modelista francês Chris Longvallon criou mais um modelo de papel personalizado bem legal: o Red Devil`s Pub. Ele gentilmente enviou-me o template e deu-me a permissão para postá-lo aqui. Obrigado, Chris, eu espero que você continue criando modelos legais como este! Saudações do Brasil para a França! - Se você quiser montar seu próprio modelo de papel do Red Devil`s Pub, o link para baixá-lo está logo abaixo, no final deste post.

 photo red.devil.by.chris.via.papermau.002_zpsr2viimxq.jpg


Link: The.Red Devil`s.Pub.Paper.Model.Custom.by.Chris.Longvallon


More Paper Models of Architecture and Buildings Paper Models related posts:

Swiss Wood Cabin - by Papermau - Cabana de Madeira Suíça

Little Urban Diorama - by Papermau - Pequeno Diorama Urbano

Brick Street Diorama - by Papermau - Rua de Paralelepípedos

Suburbia Diorama - by Papermau - Download Now!

No comments:

Post a Comment