Saturday, February 2, 2013

Rally New Zealand Paper Model Cars And A Brilliant Stop Motion Animation - by Brother




Photobucket Three nice paper models of New Zealand Rally  Cars, by Brother New Zealand. Watch the video: only 30 seconds, but you'll want more. It is a very well done stop motion animation. I recommend. And I make it clear that I am not earning anything to talk about it. Actually, I never used Brother products. I use and sympathize with HP products, which are fairly cheap and good for my purposes.  

  Três modelos bem legais de carros de rally da Nova Zelândia. Assista o vídeo: são apenas 30 segundos, que vaão te deixar com gosto de quero mais. é uma animação em stop motion muito bem feita e eu recomendo. E deixo bem claro que não estou ganhando nada com isso. Na verdade, nunca usei impressoras ou qualquer outro produto da Brother. Eu uso e simpatizo com os produtos da HP, que são razoavelmente bons e baratos. Na verdade, eu nunca usei produtos da Brother. Eu uso e simpatizo com produtos da HP, que são razoavelmente bons e baratos para os meus propósitos.



Photobucket


Link: Rally.New.Zealand.Paper.Model.Cars.And.A.Brilliant.Stop.Motion.Animation.by.Brother


More Paper Models of Cars and Vehicles related posts:

  Dragster Hell`s Team 1970 - by Papermau - Download Now!

Carretera Slot Car Paper Model - by Paperslotcar - Carenagem para Autorama

Morris Comercial Light Van - by Transport Nostalgia 

Jeep WW2 Paper Model - by Agence Eureka - Jeep Segunda Guerra


No comments:

Post a Comment