Thursday, December 6, 2012

Christmas Time - Little Village Advent Calendar Papercraft - by Non Dairy Diary


Photobucket

French designer Delphine Doreau said: - "I already posted a version of this calendar in 2009, but 3 years after I felt I could make it more pretty with a fun color palette and new patterns. The one thing I can't do is fit to my son's additional requirement " Maman, can you put LESS windows to open so Christmas will come sooner?" There's a limit to my magic buddy, sorry. You will get 25 windows not one less."

A designer francesa Delphine Doreau disse: - Eu já postei uma versão deste calendário em 2009, mas três anos depois que eu senti que poderia torná-lo mais bonito, com uma paleta de cores mais vivas e novos padrões. A única coisa que não pude fazer foi adequá-lo ao pedido adicional de meu filho que pediu que eu diminuisse o número de janelas, para que o Natal chegasse mais depressa, mas há um limite para minha mágica, então sinto muito, mas vão ser 25 janelas, nem a mais, nem a menos."


Link: Christmas.Time.Little.Village.Advent.Calendar.Papercraft.by.Non.Dairy.Diary


More Christmas Papercrafts related posts:

Chistmas Time - Mickey Wreath Papercraft - by Spoonful - Guirlanda De Natal

Christmas Time - Two Little Christmas Trees - by Niku Mansei

Christmas Time - Nativity Scene Papercraft For Kids - by 7Aters Cubees

Christmas Time - Santa's Sleigh Mobile Papercraft - by Canon - Trenó Do Papai Noel

No comments:

Post a Comment