Tuesday, September 25, 2012

Brazilian Abandoned House - Assembled by Luciano Almeida


Photobucket

I am very happy and honored because my fellow countryman, Luciano Almeida, from Rio de Janeiro, built the Brazilian Abandoned House. As he said, this is your first assembly and I think he did a great job, especially since it was done in just one day. Thanks, Luciano!

Estou muito contente e honrado porque meu compatriota, Luciano Almeida, do Rio de Janeiro, montou a Casa Abandonada Brasileira. Como ele me disse, esta foi sua primeira montagem, e eu acho que ele fez um grande trabalho, ainda mais porque foi feito em apenas um dia. Muito obrigado, Luciano!

Photobucket

If you want to build the Brazilian Abandoned House, you will find the link to download it below, at the end of this post.

Se você quiser montar a Casa Abandonada Brasileira, o link para download está logo abaixo, no final deste post.


Link: Brazilian Abandoned House - by Papermau - Download Now


More Papermau Models Assembled by Friends:

Abandoned Gas Station - Assembled by Amo Vitam

Van Gogh`s Yellow House - Assembled by Kevin WS

Greek Roman Ruins - Assembled by Coscomomo

Play House Papercraft Assembled by OldSchoolDM

No comments:

Post a Comment