Friday, July 27, 2012

Soviet Transport Helicopter Mi-4 - by Di-3 - via Kartombau.De


Photobucket
Model Assembled and Photo by Di-3

The Mi-4 was a Soviet transport helicopter that served in both military and civilian roles. This very detailed paper model was created by German designer Di-3 and was originally posted at Kartombau.De Forum.

O Mi-4 era um helicóptero soviético usado para transporte militar e civil. Este belo e muito bem detalhado modelo foi criado pelo designer alemão Di-3 e foi originalmente postado no Forum Kartombau.De.

Photobucket
A Multi-Mission Version Of The Real Thing


Link: Soviet.Transport.Helicopter.Mi.4.by.Di.3.via.Kartombau.De


More Helicopters and Aircraft related posts:

Helicopter A129 Agusta Mangusta Paper Model - by Yuthdaw

Bell OH-13 Sioux Helicopter In "Pin" Scale - by Chiawatkom - via Paper Modelers

Helicopter AH64D - by Paper Model J.p

Mi 24 Hind Helicopter 1/250 Scale - by Rawen & Tichy

No comments:

Post a Comment